pz with my sister love

haha nora är inte sur längre för att jag glömde hon vid dörren gumman.(hon är 6år)
nyss jag ba fan va brun du är! hon ba EEEEEEH jag är beige?? sen när jag hade duschat
och gick in i mitt rum så satt hon och bläddrade i mina moppeböcker sen hon ba AH HALLÅ
VARFÖR FÅR MAN INTE GÅ HÄR FÖR?????? jag ba för att de är en skylt så man får inte gå
där hon ba seriöst?? FÅR MAN SNUBBLA IN DÄR DÅ???? jag ba men nej man får inte gå där?
hon ba ah man får väl nysa där iallfall:S:S?
-
ser inte ut som att det blir skola imorgon fortfarande ont i huvudet
typ feber och så men jag måste komma ihåg att
ringa farfar - prata med elina - prata med pappa - göra listan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0