galet

seriöst.hade världens bästa kväll igår!for in vid typ 7 och hämtade ut biljetterna sen for gick vi in vid typ halv 8 eftersom pappa skulle spela klockan 8.tillslut kom amanda,natalie,krille vi stog nästan längst fram på noc.nya gitarristen va galen.första spelningen inta dålih.iaf sen så började skidrow klockan 10 så vi tog plats läängst fram vid räcket.de va fan värt det.fångade ett plektrum HÄHÄ;););)de va galet.sen vare europe vid typ 12?va galet.käftade fan med en 35åring seriöst hon va galen..USCH!aja.träffade skidrow efter eller lite heehhhhhhhhh va hemma vid halv 4!
HAHA JUSTE jag stog med papi och då kom en kille typ 19(?)kanske.och han ba skaru på skidrows efterfest;););)????????????jag ba haha nä inte 18? han ba oj eh hehe...sen kom en annan ba TJA!!!!!!!!!!HEJ !!!!!!!!!!!!! JAG SKA PÅ EFTERFESTEN SKA DU ME??????haha värsta va att han va snigg oxå..aja,sex and the city ikväll klcokan 6 med mami..bildfer kommer ikväll PUSS! /MOA

Kommentarer
Postat av: hannah

SV: Tack jag är 13år ska fylla 14. Vill du bli länkad på min blogg

2010-05-30 @ 21:54:42
URL: http://hannisas.blogg.se/
Postat av: hannah

SV: Tack jag är 13år ska fylla 14. Vill du bli länkad på min blogg

2010-05-30 @ 21:55:03
URL: http://hannisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0