bajs

gick ju och la mig vid 9(?) igår och satte på en film kunde seriöst inte sova.hade typ damp så satt vid datorn och pratade med vic och emma.jag,vic och hennes pappa och min pappa ska kanske till turkiet!wiho..vi har tjatat länge nu och nu är de inte långt ifrån att vi ska boka resa hähä..jag och emma satt å prata om att vi kanske ska till litauen i augusti.fan va kul,men ingentnig bestämt!. jaå,ska snart hem till mig för att hämta lite pengar och så sen blir det orientering och träslöjd!kul. sen ska vi träffa jakii och sen drar jag hem till mig och fixar mig å allting innan vi draåår till stan.taggad tjej.puzz

update: jävla äckel skoldator går inte att ladda upp bilder jag som hade massa bilder och allt,åååh.

/moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0