yoh

finns typ inga ord för hur jävla tråkigt jag har just nu haha..känns oxå som att den här kvällen kommer bli sämsta på länge,ingenting planerat.ska iallfall möta upp sagali klockan typ 5 för att hämta mina jeansshorts sen ska jag väl hem och ruttna igen wiho!nämen jag har faktiskt suttit och kollat flyg och tåg biljetter till stockholm.är taggad på fara nästa vecka för de skulle va 25grader och sol i stockholm typ från torsdag-tisdag och i vännäs skare typ regna!dirr jag kommer hem från stockholm så blir det röviken!fast innan jag far till stockholm måste jag ha övningskört!och han ringer mig aldrig så vem vet när det blir!

haha fyfan jag sov ju hos jennifer igår,vi for ut typ vid 2 och lekte runt i vännäs träffa massa skönt folk.. HAHA har typ 100 videos jag kan lägga in,men vet fan inte om jag vågar.kommer ju få skämmas resten av mitt liv då!nä nu ska jag väl städa eller något sånt roligt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0