nighti

vart inte att gå hem ikväll utan min kära mamma kom och hämtade mig!så har just kommit hem haha fan vad skön kväll när jag kom dit så hade jennifer's småsyskon cirkus haha orkar inte så söta!dom ba HÄR KOMMER DOM VIGA TJEJERNA sen gungade dom på deras gungor typ fram oh tillbaka 254 gånger haha awi!sen så ringde jag moa(hammarsten)för att hon var i korksele och de är inte så långt från jennifer så vi tänkte cykla dit men halvvägs gick jennifers cykel typ sönder och dom hade främmande och så!men iallfall så ska jag till jennifer imorgon vi ska vara barnvakt sen ska vi bada badtunna typ hela natten!myyyys..nu:film!NATTI

bästagumman

jag e söt

hah jengan drog posen

glad tjeyyyyyy efter att henens cykel dog (igen) rip

mina benisar och jengaN

/moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0