i will fight.

har nyss kommit hem efter att ha varit ute hela kvällen med jennifer.eller halv 10 for hon hem för att hon skulle skriva med någon kille på msn?haha..aja,jengan är sån sätter killlarna först.gullunge!efter de så for jag och pratade med emelie ett tag sen drog hon hem då kom viktor,wille och sebbe va med dom ett tag innan ja for hem!nu lyssnar jag på musik för att försöka få bort min nervositet!är så äckligt nervös,ni vet känslan man har i magen när man är så nervös så man vill spy typ?haha just så känner jag nu,för att jag ska övningsköra imorgon!åh,ingen återvändo.men han gör ingenting bättre med att typ 4 till ska köra samtidigt så att dom ska sitta och titta på när jag kör! NÄ fyfan.inte taggad,men jag VET att jag KAN reglerna men endå är jag så nervös?fattar inte haha..imorgon på morgonen ska jag vara där!skriver efter jag har kört hur det gick och så!ingen bloggning innan,lär väl ligga uppe och skaka hela natten för att jag är så nervös..haha shit vart ett långt inlägg!men jag är en sån som blir så JÄVLA nervös sen efter så skrattar jag bara åt det!fan vad jag kommer pusta ut när jag är klar imorgon...aja vi hörs,nu ska jag väl sova så att tiden går fortare och jag får göra bort det här!haha åhhhh låter helt sjuk.men puss/MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0