hammarskolan

sitter och kollar på en massa bilder för jag kan inte sova laddade hem the last song.va sämst kvalla!så har ingenting att göra!alltså shit jag börjar typ grina,kollar på massa bilder från 7an och 8an!alltså haha fyfan vad jag älskar er alla.tänk att om 11 månader går jag på sommarlov från 9an.alla jag har växt upp med i den här lillabyn alla som jag typ delat mitt liv med i 15 ÅR.vissa har jag gått i samma klass med i 9 ÅR ! hur fan ska jag klara mig!seriöst.visst bara för att man byter skola så tappar man inte alla sina vänner!men många flyttar och tänk alla sina bästa börjar på andra skolor!alltså fyfan.nu kommer man på hur mycket man älskar vännäs endå!för alla är egentligen jävligt nära varandra.9an blir mitt sista år på hammar.2 år har gått?vart fan tog dom vägen lixom.en hel del bråk,skitsnack har passerat kan jag lova er!men skärpning i 9an.haha shit låter som om att alla ska dö men! jag kommer grina så jävla mycket den 10 juni 2011!så de finns inte.ÅÅÅÅÅÅÅÅH vill inte.älskar er alla!galet

har massa massa mer bilder! älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0