half of my heart

tja babis.har just klivit innanför dörren,trött som fan är jag.Vi var framme i övik kring halv 1 då vi skulle springa och köpa en bikini åt jengan innan vi skulle gå in på badet,då ringde jennifers mamma och sa att paradisbadet va stängt..men vi stannade på stan i övik därifrån fick jag med mig en tshirt,en skojrta och två mjukiströjor!efter att ha varit där så skulle vi fara till knasigakojan...hahaha typ leos lekland,så vi gick typ en mil för att hitta dit!vi va där och åt matn innan vi for hem!alltid lika kul med jenGgGgan.. nu ska jag göra om min garderob helt och sen duscha!puss/moa
bilder från igårkväll:

de jag köpte idag:



(skjortan såg ju hur ful ut som helst på  bild,men den är asfin på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0