gittar

har just kommit hem.har ju varit och slingat håret!klippte mig ingenting för att jag vill spara.och jag tunnade inte ut det för att det sliter så jävla mycket på håret!vart ganska nöjd med resultatet egentligen inte så stor förändring enda är att det ser lite ljusbrunare ut i håret typ.haha lite grått!hEH..måste bara säga att linda har världens sötaste unge hon ba "DU SER UT SOM EN MAMMA" sen gick hon ner i spagat sen hon ba HAHAH JAG SITTER PÅ MIN KISSA!söt. men nu ska jag ut och vara med sebbe,madde och amanda!puss/m
före

efter

såklart är det MER skillnad i verkligheten!men det spelar ingen roll för håret kommer endå blekas tillbaka till som de va!;$;$;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0