baby

hej sötnosar,har inte bloggat något för att jag har typ inte varit hemma någonting igår alls. men iallfall så va jag hos sagali och jag for hem kring 1 då vi for och såg en match på badet chilld'dd' med hon och emelie sen så for jag och emelie vidare till hon för att hämta min present häh,sen så åt vi tårta och sen fick jag öppna kuvertet där det stog ba ja du fyller ju moppe blabla så du får välja vilken moppe du vill .. wiho jag och dadi ska fara och köpa en i veckan!
sen så lekte jag med jennifer,madde,amanda och jimmy..sen for jag och åt middag med ida och therese sen så va jag med dom ett tag innan jag for hem och bytte om och så för att fara till busstationen och möta upp emmaälskling och vilka träffa ja int där då hihi jo mina bebisar som sjungde för mig!!sen for vi och lekte runt i vännäs allihopa.bäst födelsedag ksk puss!

1.emma&jag2.sebbe&jag3.emma&jimmö4.zööt jag5.bebisar6.emma&jag7.solsol8.min tårta av emelie9.madde,jengan&jag10.jengan&mädZ'

/MOA

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får hemskt gärna ta bort den sista bilden med jenis klackisar innan jag nyp dig i örat hjärtligt hälsningar en arg madelene...

2010-06-06 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0