äre så oki

nu ska jag se klar dear john och grina lite till innan jag somnar för ikväll.imorgon ska jag äta jordgubbar hela dan!!!!haha nämen ska antingen fara med emelie någonstans.fara hem till jennifer eller vara hemma och äta jordgubbar hela dagen!NATTiiiiiiiiiiiiiiiiiii

HAHA ORKAR inte mitt äckliga pass jag tog idag såg ut som en kriminell tjockis!åh ahhaha fyfan
madde den jäveln glömde att fråga om jag fick följa till angsjön så hon får inte följa till stockholm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skämta eller gjorde jag?nä haha hejdå
orkar inte min lillasister har damp! hon står mittimot mitt rum och skjuter skor i huvudet på mig!de visar bara hur mycket hon älskar mig hihihih ihejåd

emelie kungen segerljung!vet inte vad jag hade gjort utan dig.kännt dig i 15 hela år.aldrig gått bakom min rygg!världens bästa!ÄLSKAR DIG(vad man kan förändras på så kort tid inside and out)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0