sunshine

heii.kom till bjur vid 8 ikväll for och kollade på emmas träning sen for vi hem till hon vi har bara lekt och sett film och sånt men emma ska sova för hon ska upp och jobba kl 9 imorgon inte bra men jag får sova pussssi.vid 7 far vi till vännäs vet inte vad som händer där men hon ska sova hos mei tills på fredag lr lördag!taggar helgen som fan kan jag lova.på fredag blir det emma och madde säkert alla andra vännäsbor oxå!på lördag får jag äntligen va med vilma vi firar 2 år bebis och 1 år med emma! haha juste om ungefär 3 veckor så ska jag ju till grekland och jag satt och pratade med en som jag träffa på uff förra året och han ska dit samtidigt till samma hotel  bara kul!nä nu ska jag se klart filmen och sova!vi hörs imorgon pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0