h0me

äntligen hemma!fast egentligen har det här varit dom skönaste 4 dagarna i mitt liv.allvarligt.kommit bort från det mesta dom första dagarna va hur skönt som helst satt vid havet hela kvällarna och lyssnade på musik. själv haha det som var det sköna!på tisdagen så var det bajsväder så vid for till paradisbadet!efter det subway och tillbaka till salusand i onsdags så var det ganska så bra väder emelie kom och vi bada och sola osv.idag så solade vi typ i 5 timmar innan jag for in till nordmaling för jag ville hem och så.satt och väntade på en buss i 2 timmar,när bussen väl va framme i vännäs så sov jag.men fick hoppa av när jag vakna.nu är jag hemma,ska ladda ner en film och sova.skulle till lycksele imorgon men har 0 pengar.
föressten nyss var det en kille från trygghansa som ringde och berätta om att vårat hus va försäkrat hos honom och att jag va försäkrad hos dom osv.sen ville han prata med mamma  sen sa jag att hon int va hemma han ba är du ensam hemma?jag ba haha mm han ba visst är det skönt att va det ibland MOA jag ba jadå han ba hoppas att det inte blir något raveparty ikväll då för då får ju vi betala det moSAN hahaha jag ba haha nedå..värsta va att han sa typ mosan oxå!jag trodde de va ngn som drev men ja kollade numret och det va från trygghansa
+en kille på facebook addade mig han va typ 55år jag accepterade alla förfrågningar jag hade fått sen han ba HEJ MOA jag ba ja hej vem fan är du?han ba ja vi är släkt? jag ba nej han ba jo din mamma heter gunbritt och din morfar åke typ jag ba men ne?han ba nähä ni var då lika du och "min" moa jag ba shit.han ba ja är du oxå en busunge som hon;););???? kände att det blev lite långt men jaja orkar inte sudda puss
nu ska jag ringa mamma så att denna helg blir bra!

1-bajs2-jag och tuwsi.2.miii.3-miii. 4-glass. 5-mammssiiiii 6-l0ve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0